GÅRDAGEN.. VÄLDIGT RASTLÖS JUST NU

Gårdagen var trevlig. Började med mys hos Brallan och sedan åkte vi vidare till Tuvis och hade det trevligt. Hamnade på Farmen på något vänster i vart fall. Trodde att fler skulle våga klä ut sig men icke sa nicke. Det var då intet många som var utklädda. Gud nu känner jag att jag inte har någon kolll alls på vad jag skriver här.. Haha!
Nu får det lov att bli en dusch sedan får vi se vad som händer och sker. Jag börjar nu känna mig lite smått rastlös här.. Hojja då är det inte kul! Kanske man ska haka på mamsi och dom till stan.. Ja så gör jag!

Ha en supernice dag!





När jag firrade min GALNA make som jag hade igår.. haha
Ser ju faktiskt nästan farlig ut hojja. haha


Ser lite snällare ut på den här bilden.. Hehe

Vad var du för någonting då? Misstänker att det inte blev indian iaf ;b




Kom ihåg mig?