GRATTIS GRATTIS GRATTIS LILLEBROR!

God morgon!

Grattis lillebror som klarade teorin idag!!! vissta att det skulle gå bra! Han är verkligen inte som sin syster. Ingen av mina bröder är sim mig på den fronten. Hehe. Fast teorin klarade jag faktiskt också på första måste jag då få lägga till. Hehe. Men nu är jag i alla fall VÄLDIGT stolt över lillebror här!

Idag ska ajg tvätta massa klädera hela långa dagen. Har börjat bli lite sjuk känner jag men det bryter som aldrig ut. Ja ja det firrar sig alltid.

på lördag blir det troligtvis utgång.. Var ett tag sedan nu känns det som. Haha. Hoppas även på att det kanske inte blir i den här stadan. Vi får se vart man hamnar!


Ha en underbar dag!




Jag och Bralls leker kockar i en lägenhet i Skellefteå
för måååånga år sedan

sv: okej :) tack, hmm konstigt.. men nu använder jag silver schampoo så att de gula ska fara bort :) haha

Det var då den fulaste bild man kunde hitta på mig, herregud. Malin "Köttbullen" kockar i köket med världens fulaste smile och blekare än någonsin! ;) Men den bjuder vi på eller hur? :D Det var inte det jag skulle skriva, comhemsreklam, jag skrattade så att det sprutade tårar då jag såg den igår! Även fast jag sett den flera ggr innan!




Kom ihåg mig?