IDOLFREDAG

hoh nu är jag gode trött här. Igår somnade jag ju ganska så extremt tidigt och det var skönt men vad fasen tror ni händer jag vaknar så klart klockan 00 och är pigg som jag vet inte vad! Somnade nog lite väl tidigt kanske så de gör vi inte om idag.. Hehe. 

Ikväll ska jag börja med att se älskade idol och efter de ska jag packa.. Weei! Åker ju imorgon. Så efter idol blir det alltså att packa, vi får väl se hur det går. Men jag är ju faktiskt gode van vid att packa så det ska nog gå bra. Sedan blir det att sussa för hela slanten. Inte före 23 för då är det kört verkar det som.. Haha! Imorgon blir det upp och hoppa gode tidigt för att ta en dusch och packa ner de sista. Sedan vet jag inte om man kanske skulle försökt hinna på stan en snabbis innan.. Ahh vi får an se.


Trött trött trött.. Weeei! Natti natti!




Ser gode sömnig ut denna kväll och ÄR




Kom ihåg mig?