LYCKA TILL

Okej nu är jag hemma och har sökt igenom hela förbajjade huset. Men ingen svart mobil bland allt annat svart i detta hus!!! Allt är ju svart hur tusan ska jag då hitta en tunn svart mobil som verkar vara avstängd. Det skuma är att det var fullt med ström i den när jag använde den sist och sedan två minuter senare när det är borta så är den avstängd. Hojja hur kan man tappa en mobil i sitt egna hus OCH när man just har använt den innan. Ja ja vad ska man göra åt saken det är väl bara att fortsätta söka så får vi väl an se.. Haha! Lycka till! Hahaha.

Idag har jag i vart fall inte gjort allt för mycke var en sväng på stan IGEN sedan åkte vi vidare till Brallan och nu sitter jag här och funderar. Haha

Nä nu ska jag fortsätta leta här ;D den som söker den finner.. Haha! Kanske

Ha en superfin torsdag
Shit det är ju redan torsdag för tusan! De är galet hur fort veckorna går !




Kom ihåg mig?