UPPE FÖRE TUPPEN

God morgon!

Ahh fasen alltså!! Haha! Ja Johan det blev som jag sa och inte bara uppe med tuppen utan till och med uppe för tuppen.. Haha!!.. Ja ja nu har jag i vart fall vart uppe ett bra tag och har inte alls fått min skönhetssömn.. Väntar på at vänner ska börja så jag har suttit och gjort mina naglar medsan. snart är det väl kanske bara att kliva upp och stoppa i sig lite frulle och så. Känns faktiskt ganska bra att vara uppe tidigt men det hade vart skönare att kanske vakna typ nu och inte för ett antal timmar sedan. Haha.

Ja ja nu ska jag vänta på vänner och sedan är det frulle och efter det är det bara att packa ner allt grejs jag ska ha med mig..




Klart! Har dock inte dom längsta naglarna just nu.. Inte vackert

sv: den har jag redan ätit upp haha :D men ska troligtvis göra piroger nån dag :D de är mums och mättande :)




Kom ihåg mig?