JAG KOMMER FÅ PANIK

Goood morgon!

Hoh, idag kommer jag ha lite panik känner jag. Ska nämligen hålla mig nästan hela dagen och tvätta massa kläder och packa och allt vad som ska göras. Förstår inte på något vis hur det ska gå! Men ahh vi får väl an se.
De versta är att det verkar vara galet fint väder ute när man kollar ut genom den ytters lilla springan i fönstret.
Jag tror att jag får ta och ta en liten promenad sen i alla fall och ikväll blir det verkligen en myspromenad, det var så galet skönt igår så nu har jag sagt att det får bli en sån varje kväll.

Nu ska jag ligga och dra mig lite till här bara och sedan ska jag upp och börja firra äta lite lunch/frukost och sedan måste det nog bli en sväng ut i det friska.. Hehe. Kan verkligen inte sitta still en heeel dag.

Ha en superfin dag!
Bjussar inte på någon bild today, för min egen och för er skull.. Haha!



Kom ihåg mig?