PACKAT&KLART

Nu har jag i stort sätt packat klart här. Jag har bara ett litet problem, jag saknar en svart liten vante och problemet är att den ligger här någonstans bland alla mina kläder på sängen och grejen är den att i stort sätt allt jag har är svart så det kommer bli ganska så svårt att hitta den.. Haha! Får väl ta ett par andra svarta vantar då.. Haha. Jag sa ju de att typ allt jag äger är svart i klädväg 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan packa ner de sista som inte går att packa ner nu. 


I mitt sum spelas just nu denna älskade visa.. Älskar Kings Of Leon!




Presenterade den för Brallan här om dagen så den lär spelas en hel del på denna lilla tripp.. Haha!
She lööööövd it!

Och snygg som jag vet inte vad är ju songaren!!

Snygg som fan var han ju!! :D Och han har sjukt bra röst ...




Kom ihåg mig?