TISDAG-SUSHIDAG

God morgon!
Nej jag har inte varit så lat att jag just stigit upp.. Hehe. Jag har till och med hunnit vara ute och trampat i snön. Nu är det snart riktig vinter här, är det bara jag som inte gillar vinter och vill ha sommar igen?!
Nåja, nu ska jag i vart fall börja med att ta en härlig dusch och sedan blir det sushi för hela slanten. Är galet sugen på de! Sedan blir det en sväng om till mormor för att hjälpa henne med lite småsaker och efter de blir det nog en mysfika med Brallan på stan.. Så ser mig dag ut denna tisdag.
Sedan ska man väl kanska kolla läget i butikerna ifall det kanske finns något för helgen.
Hoh nu känner jag genast paniken här! Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på Halloween!
Det är fasen inte länge kvar nu.. Ojoj! Ska börja kolla lite på de nu tror jag.


Ha en superfin dag!




Jag och Brallans lillasyster påvägen till Gällivare..
Haha jag ser ut som en busig liten pojke

Nä du inte behöver du känna dig ensammen om att inte gilla vinter för det gör jag verkligen inte =/

Skulle lätt klara mig utan denna årstid =)

Sommar å sol jaaaa

Kram




Kom ihåg mig?