EN SWÄNG TILL LULÄÄÅ

jag har just gjort mig klar för en shopping tur i Luleå med Brallan! Shit vad glad jag blir när jag ska ut på såna här härliga äventur! Hohh jag blir helt skakis.. He he. Nu ska jag bara vänta in Brallan och sedan bär det iväg.. Finns en hel del saker jag behöver köpa nytt av nu när det börjar nalkas vinter. Myssslunch på waldorf när vi kommer till Luleå hoppas jag och sedan ikväll blir det bio i Boden, (flickan som lekte med elden) Tror att den e ganska så bra. Lät som det på lillebror och hans bryyyd som har vart och sett den.

Men i alla fall nu ska jag slå en signal till Mallan och säga att jag är redo! Ha en superduperfin dag!!




Men vad skulle man ha haft på sig
Hojja vart försvinner alla kläder man köper?!
Ah nä, jag får helt enkelt gå med rumpan bar!




Kom ihåg mig?