FREDAGSMYYYS PÅ RIKTIGT..

Nu har äntligen lin lilla älskade kusin kommit!  Vi har precis firrat oss för att åka iväg till Luleå hela tjocka familjen.. Kul! Sedan om vi hinner vilket jag inte tror ska vi åka till stugan och mysa.. När vi sedan är hemma ska jag, Elaine och Alex se män som hatar kvinnor. För mig blir det tredje gången jag ser den men jag tycker att den var så bra att jag kan se den hur många gånger som helst. Men nästa vecka ska jag Brallan och Frida se flickan som likte med elden hoppas den är lika bra om inte bättre.

Men i alla fulla fall så ska jag och Elaine pallra oss upp nu så att vi kan åka mot Luleå..
Ha en superfin fredag!

btw min säng har äntligen kommit!!! Weeeei! Ska bygga på den ikväll innan filmtime.. Hehe





Harrima Seexiii anne-eeee!
(singalesiska med svensk brytning)




Kom ihåg mig?