HELG

Min helg kommer nog se ut följande, fredag mys lördag mys och sedan söndag hmmm, mys tror jag att det blir på söndagen. Haha.. Nä men det blir i vart fall en lugn och mysig helg för mig denna gång.. Ska bara ta det lugnt och ta hand om "mig själv" Hehe 

Nu tänker jag börja med att tvätta lite kläder och sedan ska jag byta om till myskläder och efter de blir det nog att krypa ner och se en film eller kanske inte riktigt än men snart:D Först av allt ska jag nog åka och köpa dip, morötter, paprika och gurka och göra oss här hemma lite gosaker till kvällen och sedan efter de ska jag krypa ner och kolla massa tv! Så härligt och sedan ahde jag tänkt ta mig en riktigt härlig och lång sovmorgon så orkar man kanske hitta på någonting på dagen på lördagen sedan.. Haha jag kan verkligen inte hålla mig. Måste ha någonting att göra varje dag annars får jag lite smått panik.. Hehe.

Nää nu ska jag åka iväg.. Ha en superfin Fredag!



En vad jag skulle kalla, riktigt närbild! Haha!



Nu är jag gode trött..
Men ska icke sova ännu! :)




Kom ihåg mig?