MYYYYSIG

Gårdagen var faktiskt riktigt trevlig. Började dagen med lite shopping i Luleå, kom hem och hoppade i duschen. Sedan kom Sandsröm och så tog vi oss ett glas och babblade på som vanligt.. Sedan gick vi vidare till Jessica för att hon skulle få göra sig i ordning och efter de var det då Bränna.. Där var det till en början dött och sedan gick jag på toa en sväng och när jag kommer ut där ifrån så är det genast 100 gånger mer folk än när vi kom dit. Galet att det hann komma så mycke folk på så liten stund. Men vi hade i alla fall riktigt trevligt där.

Idag har jag bara slappat hela dagen. Först var jag förbi hos Sandström och uppdaterade lite;) och sedan gick jag raka vägen hem mot sängen. Nu har jag legat och sett män som hatar kvinnor.. Äntligen! Och jag tcyker att den var riktigt bra faktiskt. Jag tror nästan att jag skulle rekomendera den. Fast de flesta har nog sedan sett den skulle jag tro.. Jag är lite efter, ja!

Nää nu ska jag slå igång en film till och bara ha det mysigt..


Sov gott!



Myyyyshumör!




Kom ihåg mig?