SÄNGEN HELA DAGEN LÅNG

God morgon!

Idag blir jag nog sängliggandes hela långa dagen.. Vaknade just och känner att jag mår galet illa! Inte kul.. Jag kommer få panik av att ligga inne hela dagen, sånt klarar jag inte av. Men så får det lov att bli idag.. Behöver verkligen vara hemma en hel dag jag har som inte riktigt hunnit bli helt frisk sedan jag blev sjuk första gången.
Det får bli starkmat (singalesisk mat) för min del idag vilket jag inte tycker skadar.. Hehe och de blir man även frisk snabbare av. 

Igår hade jag, Sandström och Jessica supermys hela kvällen lång. Pratade massa strunt, drack supergott te och sedan åkte vi iväg på äventyr. Men var för en gångs skull hemma ganska så tidigt.. De var härligt..

Nää nu ska jag ta och sova resten av dagen hade ajg tänkt.. Hahaha! Typ.. Kanske.. Ungefär

Ha en fin dag alla pigga och glada!

Fasen också, jag som hade tänkt få vara med dig idag :D

Jag antog att vi skulle åka men du har ju inte ens brytt dig om det för fem öre. Du har liksom ringt en gång sen du kommit hem :S och ring istället för att kommentera på bloggen, för jag har verkligen gjort allt. Jag bad dig ringa ett resebolag förut då ville du inte ens ringa och sa att du inte orka du har inte tid för du skulle på stan typ? Jag vill verkligen åka och du vet inte hur mycket jag ringt och gjort därför kan man ju tycka att du kan anstänga dig att slå en signal och iallfall och låtsas vara intresserad.

Nu låter de som att jag inte vill åka med dig men så är det verkligen inte :) vill åka med dig såklart!




Kom ihåg mig?