STÄD TILL ATT BÖRJA MED

Nu tror jag att jag har kommit på vad jag ska göra av den här dagen.. Städa rummet skinande rent och sedan kanske ställa mig på orbi tracken och köra några varv si sådär en timme eller så.. Hoh jag kommer avlida nu när jag inte tränat sedan gud vet när man när jag kom tillbaka från Alanya så var jag galet sjuk och sedan höll jag på att bli frisk men nää då, då ska jag så klart få uvi på de men nu håller jag på att bli frisk från de också.. Skönt!! Sista dagen på antibiotika nu. Men städ och träning hade jag tänkt.
Och först och främst ska jag ta och sätta min kamera på laddning jag har inte laddat det sedan Alanya och det har även vart slut ström sedan dess så nu känns det som att det är dags för de.. Hehe så kan jag kan bjussa på lite andra bilder än på mig själv hela tiden, nog för att jag vet att de är dom bilderna ni tycker om men ahh;) haha!

Nä nu ska jag göra ett litet ombyte.. Ha de!




 




Kom ihåg mig?