HEMMA EN STUND

Hoho! Home sweet home! Nu sitter jag och andas ut några kilo här ska snart ta mig mot duschen och sedan får vi se om min nya älskade säng kanske kommit så ska det firras lite med den.
Fast jag är ruskigt sugen på en sväng på stan men samtidigt.. Mhh.. Äh jag vet inte. Vi får se när min kära moder kommer hem så kanske vi kan trippa dit eller så kanske man skulle slå en signal till Mallan och kolla läget.. Känner mig som vanligt rastlös och kom i stort sett just innanför dörren.. Haha men det är ganska så typiskt mig...

Åhh! Imorgon kommer mina kära kusiner på besök. Dom ska bila hit från Stockholm så på fredag är vi fullt hus.. Kul! Vi har redan en halv familj här som är på besök från Stockholm men dom fyller mormors lägga istället.
Det ska bli kul att se hur innitusiken vi ska rymmas i lillhuset.. Haha! Finns det hjärterum så finns det stjärterum!  Nää men jag tror att det kommer bli supermysigt!

Sedan på lördagen blir det en utgång med MASSA dans hela natten lång kan jag ju bara säga! Jag är så fruktansvärt sugen på att röra på höfterna så det går inte med ord att beskriva!
Men på lördag blir det i vart fall troligtvis ice.. Skulle dock rekommendera Luleå men det är så jämansh jobbigt att ta sig hem efter krogen, de där med tider när man är lite smått berusad fungerar inte alltid som det ska.. He he.
Ähh, bara jag får dansa så blir det galet bra!
När jag dansar så bryr jag mig inte allt för mycket i allt runt omkring mig jag blir ganska inne i "dansandet".. Men med de menar jag verkligen inte att jag är något dansproffs eller så utan det är bara galet kul!

Nää nu är det dags att slänga in lite kläder i tvätten,
duscha och sist men inte minst kanske en sväng på stan om jag hinner.

Ha en superfin dag!

SES! :D




Kom ihåg mig?