VILL HA SUSHI NUUU

God MORGON!

Blev endel shopping igår.. Köpte bla ett plagg till ikväll och sedan köpte jag mig en mysig halsduk och en mysig stickad kofta. Sedan lite mer snyggt.

Idag är jag vaken den här tiden för att jag ska gå på lillebrors första hockeyträning för iår.. Dom e så galet söta när dom åker omkring på isen dom där små pluttarna.
Sedan på hemfärden hade jag tänkt köpa med mig lite sushi. Jag bara måste ha sushi idag, känner suget!

Ikväll blir det som sagt utgång. Vi börjar hos Brallan och gör oss iordning och sedan går vi vidare till Elin och Kimpan och efter det blir det troligen ice.. Måste ju få dansa och sedan så tycker jag inte att det är någon idé att hänga på Bränna nu när det börjar bli så kallt. Det är ju inte kul att sitta med jäkla overall för att det e så kallt när man är ut och det är ju det som är så speciellt med Bränna, att man kan sitta ute och mysa när det är sommar. Nää nu vill jag dansa när jag är ut inte sitta och "sna-cka"


Nu hade jag tänkt stiga upp så att jag kan kolla när Kevin åker skrillisar och så att jag får mig min älskade sushi
Ha en supermysig lördagsmorgon.. Höres! 




Mmm m mm!




Kom ihåg mig?