IN LOVE




WITH LIFE!!!!!




Nästa tatuering




Hojja vad jag ÄLSKAR livet!! Finns inget underbarare ( underbarare, det lät lite skumt med are i slutet) haha! Även fast jag HEEELT vänt på dygnet och somnadet klockan 18 och vaknade nu, "hela dagen förstörd" NEJ det tycker jag inte..

Man ska som människa få vara ledsen men det finns galet mycke man/folk är ledsna över helt i onödan tycker jag, även jag! Det som gör mig ledsen är krig och när folk går bort bara så där. Det är inget man vill ska hända men allt annat! Jag menar bara människan lever ska man vara glad. Finns det någon man inte alls gillar, varför vara med den, ogillar man en person som ska på samma ställe som en behöver man inte sitta och pussa på den, gör någon slut, finns det fler minst lika underbara människor. Det finns fina människor även fast man ibland börjar fundera. Men det vet jag att det gör, har MASSA omkring mig varje dag. Det versta jag vet är ordet HATA.. Hojja så det missbrukas och borde bli olagligt att använda nästan.. Haha! Nä men det är ett ganska så onödigt ord måste jag säga att jag tycker. Hatar man en person så tycker JAG att det ska vara riktigt riktigt illa och det är inte så ofta det är de när en person använder det "mot" någon annan. Nu tror jag att jag fått ner vad jag tycker här om hat och livet.. Haha!




Ditt liv är unerbart!
Tro det eller ej men så är fallet


Ida

Tack =) haha! Men inte så ofta, men lite bättre har jag blivit på det. ;P




Kom ihåg mig?