HELA DAGEN LÅÅÅÅNG






Oj haha "ser ut" som att jag har världens valkar.
Ah då blir man bara mer pepp på träning.. Hehe




Idag är det myskläder, sitta hemma och firra MASSA som gäller. Det ska faktiskt bli väldigt skönt. Nu sitter jag och proppar i mig lite gröt med frukt och bär i och dricker galet gott te. Och kollar på älskade the voice så klart!
Kan det bli bättre! NU lyser solen in precis när jag sitter och äker frulle.. Gud så galet mysigt!!!! Jag njuter! Det tycker jag att vi slöar mycke tid på, på att gnälla över hur kallt det är men ingen pratar om hur underbart det är nú när solen lyser längre och kommer upp precisa till frukosten.. Underbart!!!!!!!
Nu ska jag fortsätta njuta av mitt te, solen och the voice sedan firra! jaaaa!



valkar? Icke! Bröst? Oh yes ;) squeezy squeezy




Kom ihåg mig?