LOVE THE DANCEFLOORE








Då är fikahänget slut.. Hojja vad man blir länge när man sätter sig där. Tror att vi satt närmare 3 timmar. Men det är mysigt! Sedan efter "fikat" kom mami och plockade upp mig så gick vi och kollarde på lite kläder. Hittade ett plagg till helgen. Weeei!  Sedan har jag faktiskt inte hunnit göra så mycke eftersom att jag just klampande in genom dörren här.. Haha. Men planen nu är i vart fall att Trycka in lite kläder i tvättet, slut i garderoben. Hehe.
Sedan ska jag hoppa in i duschen.

Hojja vad danssugen jag blev nu! Det blir jag i och för sig alltid när jag har vart och kollat i klädaffärer, dansar mig alltid fram bland alla underbara plagg (himelriket) Plus att jag inte kan stå still när jag hör musik.
Det går verkligen inte! Så längtar tills jag får stå på dansgolvet i helgen! Underbart!
Är verkligen inget proffs på att dansa men det är fruktansvärt kul och härligt!


yeaH! I know! ;b Sväng förbi Gina om du ska till lule någondag. Dom är ju sjukt billiga också!




Kom ihåg mig?