OKEJ

Nja ja jo gårdagen var trevlig till en början i alla fall. Kände mig för det första inte allt för "snygg" och sedan var det bara lite tokigheter som blev men det hör väl till.. Hehe. Ikväll tar jag nya tag. Drar till Brallan först och har det mysigt sedan blir det väl vidare ut. Känner mig inte alt för pepp men det ska nog firra sig.
Jag ska börja med att ta ett FETT stort glas mjölk!.. Sedan ska jag bara ligga några timmar innan jag går och tvättar bort gårdagens spackel för att sedan spackla nytt.. Hehe. Haha samma visa som igår.
Jag vet inte vad jag tycker om Lotus måste jag säga tycker att man ser alla lite väl mycke på dansgolvet, för bra sikt, lite för litet med andra ord. Annars är det helt okej. Japp men som sagt det blir super.. Ska BARA dansa ikväll, inget ska få rubba det! 



Ha de!



Kom ihåg mig?