PAPI MIN ÄLSKADE PAPI!





Får aldrig en normal bild på den där matglada gubben.. Hahaha!



Trillade baklänges när det knäppte i datorn.. Haha!
Jag kanske inte ska säga något om min far. Tro vart jag har fått mina miner ifrån, kan det vara han Pelle (min älskade far)?! Haha


Shit vad galet fort tiden går! Det var ju just helg och nu är den snart här IGEN! hoh. Då är det alltså inte så länge kvar tills vi får våran sommar och det är ganska så extremt positiv.

Idag vaknade jag åt att papi klampande in genom dörren och jag hann tänka tanken, vart tusan är stekpannan! Haha blev rädd när någon bara öppnade dörren så där den tiden på morgonen men så såg jag att det var min älskade far.. Vilken lättnad! haha. Han ville bara kika förbi och ta med mig ut och äta guuuuben.. Mysigt! Efter de åkte jag hem, gjorde mig iordning för en mysfika som i vanlig ordning med flickorna.. Alltid lika trevligt och sedan var det raka vägen mot ett träningspass.. Fruktansvärt härligt! Och nu sitter jag här och är redo att hoppa in i duschen och hoppa i säng

Imorgon ska det ringas ett samtal till min underbara "faster" för att hon ska läsa igenom en grej och sedan ska ajg kolla runt lite efter lägeheter och sedan ett träningpass med Sandström. Ganska härlig dag med andra ord, som alltid!




Ida

Gud vad Shen är lik gubben ;D




Kom ihåg mig?