GOTT&BLANDAT




Danssugen som vanligt inför helgen!
En Alanya bild


Precis kommit hem från en lite mini shopping runda med mami. Pressade i mig en glass.. Ångest!! Men vad tusan.. Hehe. Sedan hittade jag mig ett par mysiga skor och en topp som var galet billig och ganska söt. Nu är kruxet vad jag ska ha på mig imorgon när jag ska på mysmiddag med flickorna. kommer bli galet mysigt men vad tusiken skulle man ha på sig!? Det firrar sig alltid men jag känner lite lite att det är ett problem.

Nu har jag blivit helt kär i Glamorama som går på http://tv3play.se , only. Jag vet inte om det är så galet extremt bra men det är lite av ett typiskt Mayaprogram. Hoppas det går ikväll!! hehe


Jag har i tre dagar sagt att jag ska börja på mitt CV och har fortfarande inte skrivit ner ett ord. MEN NU! haha. Imorgon lovar jag mig själv att jag ska ha kommit en bit på det i alla fall. Nä nu ska jag kanske sätta fart. Så att jag hinner med lite annan mellan också.




Ha det prima ballerina!





Kom ihåg mig?