TRÄNINGSKLÄDERNA NEXT






Men vilken blandning. Det finns en förklaring till detta men jag vet dock inte vad förklaringen till minen på tjejen i bakgrunden av Jessicus och Jillis är.. Hehe


Då har jag hunnit stoppa tjuvstarta med en semla idag också då.. Haha. kom precis hem från en mysfika med flickorna som i vanlig ordning.. Nu väntar jag på att lillebror ska somna och sedan vakna igen för att sedan köra ett träningspass men jag tror att det blir att tjuvstarta även där. Ska först lyssna några varv på låten som jag inte kan släppa! Är galet kär i Alicia keys-Try Sleeping With A Broken Heart.. Den är så galet underbar! Jag tror att det är rekord på hur många gånger jag lyssnat på en och samma låt under en dag..

Hojja så galet mätt jag är nu efter middags och semelkalaset. Nä nu får det bli på med träningskläderna FÖR TUSAN! Hoh. Imorgon blir det stepin för hela faderullan! Weei! men nu blir det Alicia keys plus övningar/träning underbar kombination! that we löööv.. 






Kom ihåg mig?