DET ÄR EN FRUKT JAG VILL HA!




Ohh men gud så bra att man sovit tills nu när man ska upp klockan 4.. Perfa! Nu är jag ju pigg som jag vet inte vad.. Haha. Attans! Ähh det firrar sig. Tur att det blir en myskväll imorgon med nachos och MASSA guacamole. Utgång sparar jag till lördagen med Brallan, känns som en evighet sedan jag såg den bruden sist.. Men vad tusan ska man ha på sig! Det vanliga problemet.. Hojja. Men det firrar sig alltid. Det är verkligen någonting man kan få galen panik över när man ska ut, "vad tusan ska man ha på sig"! Men man stressar upp sig själv helt i onödan för man lyckas ju alltid komma på något. Hehe. Fast det är kanske inte alltid man är så nöjd med valet.. Ja nä det firrar sig.. Haha det låter som att jag försker intala mig själv att det löser sig i det här inlägget.. Haha.

Idag har jag inte fått mycke gjort kan jag säga och är lite arg på mig själv över de men vad tusan vad ska man göra på en torsdag det viktigaste idag var i och försig att ringa "faster" och det har jag ju inte gjort men det får bli imorgon. Så det firrar sig mer skulle jag i och för sig inte göra. Ahh men det var ju skönt då behöver jag inte vara så arg på mig själv.. Haha!


Nu ska jag ta mig en frukt och sedan ska jag väl kanske göra några situps och sedan försöka bli lite trött innan jag ska upp.. Haha vilket är ganska snart. Hoh

Sov väldigt gott!











Kom ihåg mig?