TORSDAG, AND I FEEL GOOOOOD!








Hoh kolla in svartsäckarna under mina giraffögon.
Dom ska suddas bort inann jag rör mig utanför denna dörr.. Haha!

God Morgon alla superglada!

Nu sitter jag här och är nyttig och äter gröt och dricker en stoooor kopp vitt te  inför träningspasset senare, en bra start. Ska bli skönt! Känner att jag har lite träningsvärk sen gårdagen men det är bara bra, blir alltid glad när jag har det.. Haha. Jag är nog inte ensam om att älska att ha träningsvärk.
Oj vad jag känner att jag måste investera i nya träningskläder så snart som möjligt. Det blir för det första så galet mycke roligare att träna ifall man får sätta på sig snygga träningkläder och sedan så vill man inte behöva tvätta allt för ofta bara för att man har för lite träningkläder. Skulle behövt lagra upp med ett par toppar, bralls och ett par riktigt riktigt bra träningsskor. Ja så får det bli.
Och något mer jag behöver göra är att kika in på Face och Makeup store och fylla på förådet med såna roliga ting också..

Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan ska det packas!

Ha en super fin dag!












Kom ihåg mig?