HOJJALISTA




Hojja jag ligger just och ser på 5:an och det är galet hemskt! housewives of new jersey. Jag kan inte påstå att den där Danielle är en fin snäll människa men hon verkar ha vart med om mycke. Jag tycker dock att hon som är lite äldre verkar helt galen. Varför är det så jäkla typiskt det där med att "skydda" släkt och familj för alla från "såna" länder. Jag tycker att vi alla är människor har en släkting gjort något hemskt mot någon och en annan människa samma sak skulle i vart fall jag reagerat samma mot båda det spelar absolut ingen roll om man är släkt eller inte jag skulle aldrig försvara en bara för att det är en släkting. Vi alla är människor spelar ingen roll om man är "samma blod" eller inte. Det är i vart fall vad jag tycker, men alla tycker vi olika och tur är väl de.

Hojja nu måste jag snart klä mig och trippa iväg till Elin och hämta min mobil som ligger och låter illa.. Haha
Glömde den så klart där igår. De roliga är att jag först glömde den när vi gick vidare till Linno och sedan gick vi förbi hos elin innan vi skulle ut för att hämta den, vi gjorde allt hos Elin utom att ta mobilen så den blev kvar där igen.. Haha Typiskt. Tur att jag inte är så beroende av den, klarar mig ganska bra utan den.

Hojja jag måste verkligen verkligen träna!!! Det här är illa!
Hojja hojja hojja! Det får lov att bli galet hård träning tomorrow!
Fredagen: Gröt, singalesisk mat, natchos+guacamole, jordgubbspaj
Natten till lördag: korvstroganoff+ris och Jordgubbspaj
Lördag: En bit choklad
Natten till söndag: kycklingburgare+pommes
Söndag: 100 glas mjölk som för det första gör att min mage svällt, lunch (kommer inte ihåg vad) haha!
50 glas mjölk till och sist men inte minst gröt.
Nu har jag nog fått ner allt.. Haha!!

Klockan 19 går jag. Jag är så galet lat.. Fy på mig! Haha!

Men vad tusan, livet är underbart anyway!!!!!!






Sv: Fruktsallad is the shit ;)




Kom ihåg mig?