ÄR MAN SVULLO SÅ ÄR MAN





Oooh så fager kvinna.. Hahaha!



God dagens!
Nu har jag precis slagit upp ögonen här, igen. Har vart upp en gång tidigare idag också men sedan slocknade jag igen. Men nu! ja gårdagen var trevlig men jag tror att jag ska hålla mig hemma next weekend i vart fall. Man ska sluta på topp, eller hur man nu brukar säga.. Haha! Det här måste vara det flottigaste helgen på LÄÄÄÄNG nu sitter jag t ex och trycker i mig glass med chokladsås i mängder, nyttigt och bra! haha och sedan har jag inte tränat lördag och inte söndag. Nää fasen det får bli lite övningar i alla fall här hemma om jag inte ska försöka ta mig till ett gym men det känndes lite drygt idag.. Imorgon SKA jag dock dit. Skööönt!

Hojja nej nu får jag ånget av allt skit jag ätit sjuter glassen åt sidan! Sånt behöver inte kroppen.
Måste dock gå upp och ta mig ett 500:de glas mjölk








Kom ihåg mig?