OH HAPPY DAY!...





Solen sken in så vacker när vi lunchade! Mysigt värre!
Loka är inte alls så nyttigt som man kan tro, därför höll jag mig till Grekisk sallad och kranvatten
men dock "smör"bakelsen på Opalen strax efter.. WHY!!?



Papi som ser stressad ut när han äter med jacka på



Rent smör smakade den typ.
Den var då fin kreationen jag tröck i mig trots att jag inte alls var förtjust i den.. Why liksom?!


Underbar sommarjacka! Älskar den!!!



Idag har jag vart på mys lunch med papi igen. Nu har jag tryckt (mitt vanliga uttryck) i mig en bakelse idag som inte bara hette något som lät galet onyttigt utan den vad nog minst lika onyttig. Hojja! Den smakade smör och jag tror att den hette något med smör också.
Sedan har jag hunnit spilla (hälla) ut en halv kopp te på bordet på Opalen och på mig själv och en stund senare hälde jag ut socker på ryggen. Ja precis, för det första varför häller jag ut saker så där och hur i helskotta, socker på ryggen!!? jag lyckas med det omöjliga och så är det VERKLIGEN! förstår inte hur i hela friden!
Men vad tusan de bjussar jag på, spilde som tur var bara på mig själv.. haha

Nu ska jag firra lite saker! hoho.. Haha
Oj och tvätta kläder, de höll jag på att glöma!






Faaan den där jackan är sååååå DIG ;) you need it!! ;)




Kom ihåg mig?