TORSDAG


Då var man äntligen hemma en snabbis.. Haha. Jag sussadeöver hos min älskade mormor inatt och blev väckt klockan halv sex för att hon ville att jag skulle handla. Haha. Eftersom att jag inte hade planerat att vara kvar där så fick jag lov att låna mormors smink och allt och det betyder att jag såg ut som jag gjorde sen när jag trippade iväg för att handla det e ju lite tur att det typ bara är lite äldre folk i farten före klockan 13. Hoh! Hehe!

Nu ska jag laga mat till gänget sedan ska jag ta en härlig dusch och efter de ska jag få på mig lite av min älskade make! Skönt. Det låter lite hemskt när jag säger att jag MÅSTE ha smink på mig men det är i stort sett bara för att jag älskar att sminka. Det är någonting jag tycker om att göra. Jag har ju inte allt för tjockt lager på mig helle. Mitt drömjobb är ju faktisk att bli make up artist och det ska jag bli!

Ha en bra dag!




Mitt smink. Haha







Kom ihåg mig?