MYSKVÄLL MED JESSICUS

Då var det dags för en liten vinkväll/myskväll/brännahängkväll haha! Ska förbi och mysa lite hos Jessica sedan drar vi nog vidare och myser på Bränna ett litet tag. Haha försökte ta en liten bild på min outfit men jag vet inte jag tror att det är dags att slutan med dom här knasiga halvtaskiga cambilderna.. Haha

Ha en superfin kväll!





De ni ser är min kjol, en rund kula till mage
och mitt favvohalsband som jag håller upp
Jag ska sluta med cambilder
Gravid svar: nej! ;D haha


Ida

Vad i hellsike har du tagit på dig, quinna?;D

Hörre du kwinna du har då bara gnällt på mig hela dagen idag!! ;D

Btw så e det en penkjol som du tänkte låna av mig en gång ;D haha

Ida

Okej =) såg ut som nå annat! ;D

Haha, det har jag väl inte alls gjort ju.. =(

söt tööööös




Kom ihåg mig?