UPPE SJUKT GALET FÖRE TUPPEN


God morgon!

Ja jag har klivit upp redan. Nu ska jag hart ta mig en dusch så att jag piggnar till på riktigt blir nog en timme i duschen vill jag tro. Eller mer. Jag har valt att kliva upp nu för att jag hade tänkt vända tillbaka på dygnet igen så nu gäller det att hålla sig vaken till klockan 21 ikväll i alla fall. Men idag har jag lite att göra så jag kommer nog inte tänka så mycke på att jag är trött. Först ska jag nog ta mig en härlig kopp chai och bara njuta av den när alla där uppe har klivit upp och sedan blir det duschen. Med andra ord ska jag hålla mig till mitt bo ett litet tag till och kanske fundera på vad jag ska köpa till älsklingen som fyller 7 hela år!


Vilken sida du än vaknar på så är det du som avgör vilket humör du ska vara på.. Skyll inte ifrån dig

Ha en supermysig morgon.. 
                                        



Kom ihåg mig?