+++++----









Oj idag verkar alla verkligen vara supersega! Jag som är så pigg och rastlös.. Haha. Typiskt.. Jag får väl ta en tur på stan med mami sedan eller se vad lillebror och Bellis har i görningen. För rastlös är jag och det ska jag göra något åt. Det blir nog en sån där extrembloging dag idag kanske. Jag känner att jag är lite mer paparazzi än vad jag brukar vara och det betyder att det blir galet mycke bilder today.. Hehe. Tänkte försöka få mig en smygbild på Bellis tatuering som gjordes igår. Men det kan bli lite lite svårt med tanke på att den sitter på ryggen så jag får nog lov och fråga om jag får ta en titt på den och kanske fota i samma veva. Det firrar sig.

På fredag är det ju dags för mig och Sandstorm.. Weei.. Haha jag blir som ett litet barn på julafton. Kul! Hoppas verkligen att jag hinner få bort lite av kaggen tills dess, hojja så synd om Oskar annars det är ju liksom redan nog synd om honom att han måste gå igenom detta .. Haha! Ahh, jag tror att han överlever.
Nää nu ska ajg gunga till lite musik och kika runt på lite skor och ting






Åh, fan att du inte bor här är också rastlös just nu och det är värsta kanon vädret! Men ikväll ska jag faktiskt ut, så lite roligare än dig kommer jag ha. Moahhahahaha!




Kom ihåg mig?