KESOLOVER





Hemma! Hojja nä nu jäkulansh är det bara på med träningskläderna! Hojja vad jag har flottat med cola, kaffe och glass i stora lass! Idag har jag hunnit in på H&M här isi stan.. Haha. Köpte mig lite fint men jag vet inte om jag kommer fortsätta handla allt för mycke där längre fram med tanke på att ALLA kommer handla där från och med NU! Så nej tack för mig. Only i nödfall. Men fint var det i vart fall.

Gud det har nog aldrig vart så här tyst i det här huset. Mami och dom är på väg till Sri lanka och blir borta hela tre veckor och lillebror nr1 och Bellis är på stan och vandrar. Jag får lite smått panik faktiskt när det är så här tyst.. Hehe.
Nu ska jag äta lite keso & avokado och sedan är det träning!

Underbart!



Överväger starkt att "härma" dig den den där tröjan/tunikan. Skit snygg!




Kom ihåg mig?