SLAPPIS MÅNDAG



Idag är jag sliten så det blir en sov dag för min del. Känner att jag inte är allt för frisk och det vill jag ju vara tills på fredag. Så jag blir kvar i sängen idag. Lite övningar ikväll bara så att jag inte kommer klättra på väggarna i natt.. hoh nu vill Johan att jag ska hämta honom också. Kommer bilen hit utanför så kan jag ta och köra och hämta honom men jag går inte många meter idag, för en gångs skull.. Haha. Galet lat idag, de gillar jag verkligen inte men det är inte varje dag jag klarar av att vara inne/hemma en hel dag. Men nu ska jag göra det så att ajg håller mig frisk! De jag ska göra idag är bara lite övningar och sedan ta en dusch och om jag då får lov att hämta den lilla ynglingen, kan i och för sig vara bra med lite friskluft idag i alla fall. Ja vi ser ju vad som händer liksom.

Nu ligger jag och lyssnar på Seize the day om och om och om igen.. Haha. Underbar! Dom är så galet snygga dom där! Nä nu ska jag bara ligga och njuta av massssa bloggläsande.. Mysigt!



Ha en superduperbra dag ute i +graderna!




Kom ihåg mig?