TANKESTÄLLARE!




Vi känner oss alltid hemma, vart vi än hamnar.. Haha!

Nu är jag hemma från en myskväll med flickorna på Bodensia, en kopp te och massa mys!
Underbart!
Nu sitter jag här och funderar för fulla muggar och det känns GALET bra det känns som att massa saker klarna även fast jag inte riktigt har något att fundera på eller några problem som behöver lösas. Men det känns i alla fulla fall galet bra.. Haha. Fast det är klart, det är inte allt för ofta jag känner att det känns tungt heller men ändå.. Haha

Längtar som en galning tills mami och dom kommer hem så att jag får ta mig till Stockholm. Jag har det dock galet mysigt här med lillebror och Bella.. Mysmiddagar varje kväll och hur trevligt som helst men jag vill fortfarande till mitt älskade Stockholm! 
MEN på typ två veckor åker jag! HÄRLIGT!
Det finns massa saker och ting som jag saknar och längtar efter där.. Hehe he............

Sov underbart gott!

 

Myspys ^^




Kom ihåg mig?