TV KVÄLL




Min underbara spegel som alltid ser så underbart ren ut
 hur mycke jag än gnuggar med trasa och medel.. Haha! Syns som tur var bara på bild
Stegräknarn på plats!


Bigest looser är superbra att se när man tränar. Blir lite mer pepp!
Kan en som väger dubbelt så mycke så kan jag!!


Nu har jag fått mig lite träning. Sitter och ser på Dating in the Dark. Alltså jag tycker att det är lite roligt att en kille ÄLSKAR en personlighet men sedan när han får veta att hon är från ett annat land får han panik. Kul att man kan tänka på de viset. Men ahh alla är vi olika och tur är väl de.. Haha! Erik heter han ja! Skum människa.. Men jag får en liten liten känsla av att många tänker i samma banor som han. Det är ju kul det här! Nu är det paus och då betyder det att jag hinner göra en övning här!
Massa underbara program på tv ikväll! Eller så är det så att det var år sedan jag slog igång tvn. Haha



Putsa spegeln med tidningspapper istället för trasa, lämnar inga ränder eller sånt :)




Kom ihåg mig?