SUPERMYSSÖNDAG

'



Nej och åter nej! Det här var sista gången på fruktansvärt bra tag det blir att gå ut i Boden.. Jag känner verkligen hur inte kul det var där!. Det var okej på den övre våningen på Lotus för att det var bra musik men ändå, NEJ! Hojja hojja hojja! Nu kom neggMaya fram.. Ahh men vad tusan man överlever.. Haha. Men så ligger det i vart fall.. Haha!

Skönt att det bara är jag, Bella och lillebror hemma (då kan jag äta mina bönblandningar och mina grönsaker och allt nyttigt och gott) i några veckor och sedan när mami och dom kommer hem så glider jag vidare till Stockholm.. Weeei!

Nu sitter jag i soffan och äter frulle och ser summerland.. Härligt! Sedan blir det på med innomhusgrillen och fläskfilé.. För mig blir det tornfisk, grönsaker och avokado.. Mmm m!


I

Hahaha, vad har du nu gjort din galning? ;D




Kom ihåg mig?