Alla hjärtans dag

Idag är det alla♥dag! mysigt! inte för att jag har min käslek hos mig=( han befinner sig inte ens i Sverige, vi tar detta när han kommer tillbaka. Men det är ändå som en mysig dag på något vis.Har fått en del fina sms av Sregej, så jag nöjer mig med det.

Idag tog jag en superlång sovmorgon till att börja med, och nu ska jag snart börja göra mig i ordning för kvällen, sitter fortfarande i pyamas här, haha
Börjar känna mig lite smått stresad faktiska. Det tar ett bra tag att göra sig i ording när man ska ut, även fast det inte behövs, kan man ju tycka, men men. Först ska man duxcha och på det vill jag oftast låta håret självtorka om jag hinner med det, tycker  vekligen inte om att slita på med hårför, det slits nog när man håller på och plattar det för jämnan, usch det tycker vi inte om!.. Sedab ska man bestämma sig för vad man ska ha på sig och sist men inte minst ska man lägga på en fin passande make på det. Jag brukar vilja börja redan vid ett för att slippa stressa.

Ikväll blir det i vart fall utgång med tjejerna. Ska bland annat träffa söta Amanda ikväll, det var ett riktigt bra tag sen. ska bli superkul! Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha en super duper fin alla hjärtans dag så hörs vi senare!

Kram


Jag och min kära Amanda för ett
bra tag sen..



Kom ihåg mig?