Gårdagen

God morgon!

Det kan verka som att jag e världens piggaste person nu, men riktigt så är det inte, har bara inte hunnit gå och lägga mig än, haha! Igår blev det först en förfest hos Erika och sedan så drog hela bunten till ice.
Jag vill inte påstå att det var allt för kul, man kan ha kul även fast man e nykter, bara inte lika kul, skulle jag vilja säga.
Jag var nykter och lite nere eftersom att jag inte kunde spendera den dagen med Sergej plus att han nu har vart borta i tre månader, inte kul alls! Det vart en hel del drama igår också som jag måste berätta!
Två ev mina kompisar blev bestulna på sina mobiltelefoner. Sandra som var en av dom sprang omkring till alla vakter och poliser och frågade om dom hade hitatt en telefon, ringde till sin telefon från min ett antal gånger.
Sen helt plötsligt så ringer det från Sandras telefon till min, då är det polisen som har hittat telefonen och tagit fast skuskarna. Dom hade inte bara hittat Sandras telefon dock, utan två till och en av dom visade sig vara En annan komis, Amandas! sjukt komiskt att två kompisar blir av med telefonerna samma dag och att polisen får fast skurkarna som tagit dom, helt sjukt!..

Nu ska jag ta oh vila en liten stund innan jag tar och sätter igång med att städa hela huset, knasiga jag har lovat mammsen att göra det, blä! Hörs lite senare... Kram


Så här såg jag ut igår, inte särskilt förgglad, hehe



Erika & Petra



SötSandra när vi var på väg hem vid sju tiden, haha!

hahaha fyfan vilken sjuk natt det blev alltså... :P Jag saknar min mobil fan .. Hoppas du inte hade allt för tråkigt bara ;)

HAHAHAHHAHA sötaste hahahahah så gölli <3




Kom ihåg mig?