LÄNGTAR

En hel del nattbloggande har det blivit för mig nu de senaste dagarna men nu är det slut på de snart.. Guuud så jag längtar till helgen! Ska bli galet mysigt att åka iväg.Hihi.

Just nu ligger jag i varje fall här och är pigg som en mört! Hujja jag kan verkligen inte sova men det e mitt eget fel när man sover mitt på dagen då är det ju klart att man inte kan sova på natten och då blir det drygt. Ja ja nu ska jag inte gnälla över de. De firrar sig alltid.

Imorgon eller idag.. Haha! blir det att tvätta mer så man har allt rent och sedan hade jag KANSKE tänkt gå förbi Enter och sedan blir det temys med J och S.. Mysigt värre! Hehe. Jag är så galet rastlös nu så det går inte med ord att beskriva! Haha.. Nää nu ska jag försöka sova en 4 timmar och sedan är jag på fötterna igen.

 




Jag och min lilla älskling (lillebror, Kevin)




Kom ihåg mig?