GALLERIAN HELA DAGEN LÅNG

Då har man vart och kollat i nya gallerian och ja shoppat lite så klart.. Hehe. Den vart supermysig .. Haha och jag gick inte precis bara ett varv heller. Först gick jag två gånger i varje affär med min älskade mami och sedan ringde Sandra och ville ta en fika och kolla i gallerian lite så då vart det två gånger till i varje affär haha. Sedan ringer Brallan, hej jag är i gallerian nu så det var bara att ta och knata dit och kika runt några varv till.. haha. Nu behöver jag nog inte gå dit på ett gode bra tag till. Jag kan verkligen inte ha missat ETT plagg när jag vart där nu måste verkligen ha sett ALLT.. Haha

Nu är jag i alla fall hemma. Tänkte tvätta lite kläder så att jag slipper gå in på gallerian och köpa nytt ;) haha

Ha en superfin kväll! Peace




Men oooh så vacker jag är.. Hahaha!
Ser lika galen ut som vanligt. Haha


En riktigt glad Sandström.. Härligt!

nej! är det sant? vad är det för butiker där då? Jag saknar sverige, vill åka hem snart! Men jag har det bra här, det händer saker hela tiden. Nu är det dock mkt att göra i skolan osv. Igår var vi ut på krogen en sväng efter att ha sett Michael Jacksons konsert-film och imorgon ska vi åka till Chicago över dagen. Sen är det stort halloween-firande i helgen:) och nu har vi bokat biljett till san fransisco och los angeles, så vi åker dit på thanksgiving, ska bli riktigt kul! och snart efter det är det ju jul, då åker man hem igen. Var ska du fira jul förresten?




Kom ihåg mig?