HEMMA MYS MED LILLEBROR OCH BRYDEN HANS

Ja nu har jag hunnit vara på stan men inte fasen fanns det något mer att göra där idag inte.. Jag tror att jag ska ta mig iväg till godisarenan och firra en film och lite candy och bara mysa ikväll. Som sagt så är det ju något kul som sker imorgon i alla fall och på fredag och på lördag och ja alla dagar utom denna extremt sega dag.. Haha Nä nu kanske jag överdriver en smula, har bara galet svårt att sitta still som de flesta kanske förstår nu.. Hehe

Nä nu bär det iväg till arenan så får vi se vad som händer och sker..


Ha det galet bra så länge!!




I löööööv Kissie minen. Hahaha!!
Detta e den absolut vackraste minen man kan göra på bild.. Haha! Hojja!


Nä nu ska jag åka iväg.. Tack och hej leverpastej!

Hej gumman! du ar sa sot pa alla dina pose-bilder;)

Hur gar det med livet for dig dar i sverige? :P




Kom ihåg mig?