JUMP IN THE SHOWER

Det verkar inte bara vara jag som är helt såld för idolCalle.. Haha! Han är ju bara för go och han blir bara mysigare och mysigare ju mer man ser honom..
JA ja men i alla fall. Jag har just kommit på att jag MÅSTE skärpa mig en hel del när det gäller bloggandet. Skriver i stor sett ingenting här och bilder som jag vart noga med sedan start har det inte blivit mycket av.
Nä skärpning!

Idag blir det att vänta på att Brallan ska höra av sig. Om hon inte jobbar today så blir det en sväng på stan och kanske en mysig fika. Sedan efter de är det ska jag nog kanske raka vägen hem för att tvätta..
Gud jag vet inte hur mycke jag har att tvätta men det e galet mycke i vart fall! Huvva det är så drygt att hänga upp tvätten tycker jag. Haha! Okej där lät jag ganska så extremt lat.. Haha.

Nä nu är det bara så att jag ska kliva upp ur min älskade säng och hoppa i duschen och sedan är jag på fötterna igen.



Ha en superfin dag!



Kom ihåg mig?