PACKAPACKAPACKA

Imorgon bär det iväg så nu är det dags att börja stura upp lite här med packningen! Har latat mig hela dagen men ska nu börja. Jag får alltis lite smått panik vid såna här tillfällen när det gäller att packa för några dagar för då tänker man attid. de där behöver jag nog kanske inte ta med mig och sedan när man kommit fram dit man ska och ska använda kläderna så tänker man, vad fasen! Jag skulle ha tagit med de där i alla fall!
Det betyder alltså att det är lika bra att packa med sig hela garderoben, annars kan det bli fel. Haha!

Så nu är det upp och hoppa sedan MÅSTE jag få luft innan jag blir galen.. Hehe
Promenad efter tvätt och packning.


Ha en superfin dag!



För ungefär ett år sedan, på väg till Stockholm

Snacka skillnad det kan vara på en och samma människa med bara ett års mellanrum




För bara någon månad sedan, på väg till Alanya

sötnos :D

Söt unge ;D




Kom ihåg mig?