ALDRIG BITTER

Okej.. Idag blir det nog en sväng på stan med mams. Skulle behöva åka till Luleå och köpa mig lite nytt men det får jag nog kanske ta imorgon om jag hinner..  Ja ja nu ska jag ta och put some clothes on. Sedan e jag redo

Först måste jag bara få skriva en rad eller två om hur sjukt irriterad jag kan bli på människor som går omkring och är bitter hela tiden! Var glad att du lever och att du är född frisk.. Allt blir vad man gör det till. Tänker du att du har det dåligt och att allt är skit så blir det inte bättre än så! Det är ingen annan än en själv som orsakar det!

Okej nu förstår jag om folk mår dåligt av någon riktig anledning och visst måste man få må dåligt och vara ledsen men det finns så många som bara tycker otroligt synd om sig själv och bara gräver ner sig själv över ingenting. Nää sånt tycker jag inte om.

Upp med hakan och tänk positivt så blir allt mycket bättre det kan jag lova! Och vi alla vet att det stämmer..

Peace!

vem är bitter :P

sv: tack :D tur att man är bra på nått iaf (:




Kom ihåg mig?