SHOPPINGSUGEN GALNING.. GOD NATT!

Kom hem från Mallan för inte allt för länge sedan. Jag och Sandra for dit en sväng med Dennis bil medans han var hos Simon.. Hade lika kul och mysigt som vanligt.. Inte en tråkigt minut med de där gänget kan jag ju bara säga!

Hojja nu ligger jag här i sängen och kan verkligen inte sova! Jag är så sjukt sugen på att åka till Luleå imorgon. Det finns så mycke jag vill ha där just nu.. Vill fylla på med massa ringar och armband och sedna har jag hittat två par skor som jag är gode sugen på! Men det är nog bara jag som är sugen på det skulle jag tro.. Därför skulle jag bott i Luleå! Ska se om man kanske kan få med sig mor, bror och Pg dit kasnke.
Det är ju trots allt fredag och då brukar vi ju ta en sväng förbi Luleå. Mohohaha! Hoppas hoppas..
Ska försöka med, maaaamaaaa det är fredag idag vad brukar vi göra på fredagar, eller någonting i den stilen. Kan funka.. He he. Men först ska jag umgås med tjejerna lite och sedan får vi se vad som händer och sker.. Nu ska jag sussa så att det blir imorgon snabbt så jag kanske kan få min lilla shoppingdos. He he..

Nattinatti





God natt och peace som alltid




Kom ihåg mig?