HÖSTMYS

Ohhh så fruktansvärt underbart det är att var singel.. Just nu skulle jag verkligen inte alls kunna se mig själv i ett förhållande. Man ska aldrig säga aldrig men det är verkligen inte alls något jag strävar efter på något sätt!
Det är bara så skönt att slippa tänkta på någon annan och bara unna sig själv massa saker och få göra exakt vad man vill när man vill och hur man vill ;) Hehe!
Nu låter det nästan som att jag försöker intala mig något här men så är det VERKLIGEN inte.. Jag trivs bara galet mycke med att vara singel, just nu.. Underbart!

Okej, vad skulle man gjort på en måndag då? Kanske blir en sväng på stan med brallan efter att vi gjort oss i ordning.. Känns som en seg dag idag verkar inte vara allt för fint väder ute.. Men man får väl dra på sig något varmt och mysigt.. Älskar hösten när man får/kan ta på sig en tjock stickad mysig tröja och ett par snygga stövlar. Jag har tyvärr inte kommit så lång så att jag hunnit inhandla det men snart har jag mina mysiga höst/vinteroutfits.. Hehe!


Ha en underbar dag.. Kläder efter väder så är hösten underbar!



Kom ihåg mig?