BTW




Det är en GOD morgon! Jag hade dock hoppats på finare väder eftersom att jag igår hörde någon stans att det skulle vara jätte bra väder idag men detta funkar också om man tänker att det är varmt och att det tinar upp till sommar snart! Woohooo! Nu har jag i vart fall precis ätit lite frulle och ska snart hoppa in i duschen och firra mig lite och så ska jag se om man får något samtal av lillebror om hur det gått/går på högskoleprovet som han gör idag! Han är så duktig min lilla gullunge till lilltbror! Ahh nä nu hoppar jag in i duschen som sagt!



Igår gick jag omkring och såg ut som på bilden ovan, som att jag skulle övernatta i en igloo typ. Haha! och in på coop, kan ha vart därför folk kollade lite extra.. Haha!
När jag gick på morgonnen så snöade det ochs edan mitt i allt börjar det regna och blir massa plus grader.. haha! Ahh vad tusan det är mysigt..

Hojja så galet rastlös jag blev nu btw! Hahaha!





Kom ihåg mig?