KÖR FFFÖÖÖÖRSIKTIGT SHEEEN!





Jag lär mig tusan aldrig hur man ska hålla luren för att det ska bli åt rätt håll..
Oooh så arg lillebror blev! Haha!
Och vilken extrem och härlig norrländska jag fick in.. Mysigt
men jag tycker att jag är en superbra körskolelärare i vart fall.. Haha!

haha, fan vilken härligt klipp du har gjort! :) Men din lille bror har väl ändå körkort så han vet nog hur man ska köra bil.. haha ^^ Men duktig lärare är du iaf... Miss You!!

Svar: Jag har vart borta en dag men det känns väldigt tomt i hjärtat, som att det saknas något liksom, NIIII! hahahahahaha! Kommer och fikar på måndag! Haha. Ja men eller hur, jag skulle passa som handen i handsken på Nyströms trefikskola liksom.. Hahaha!

Näää men oooh så bra jag är på svenska! Haha NIII (er) hahaha!!

HAHAHAHAHAHAAHA, jag dör!

Varför skulle han tappa körkortet för att du lägger upp den? ;D

Han kör alltid med en hand!!!

ÅÅÅ JAG DÖR AV SKRATT




Kom ihåg mig?