UTGÅNG ISI GUNNARSBYN







Ja, jag vet inte jag lyckades nog se ut som en häxa även fast jag inte hadde klätt ut mig.. Haha
Ida var i vart fall galet söt i sin klädsel! Haha
Inte kul att behöva sminka sig i en guppande bil, resultatet blir förtäskigt som man kan se ovan! haha! Men hade kunnat vara värre.

Nu sitter och och njuter av friska luften hos papi i Gunnarsbyn och ska snart klä mig och ta en härlig promenad, behöver röra på dötjöttä.. Haha!
Men föörst ska jag se superhärliga Bella och Tyra show
Är man blogglover så måste man se de! Mycket härligt. Då får man som veta lite hur alla större bloggare är utanför sin blogg och att de flesta inte är så fjantiga och överdrivna.Tror att det kan vara bra för dom, tror att dom får fler läsare på de sättet, Amir var med här för inte så länge sedan och han verkar verkligen vara supergo in real life.
Ja nu ska jag kika in de senaste avsnittet som kom igår. Längtar tills det kommer nya avsnitt av Glamourama.. Hojja bloggar är beroendeframkallande tusiken!










Kom ihåg mig?